woensdag 27 maart 2013

mooie dag....

...zou het vandaag net zo'n mooie dag als gister worden?
Ook al was het gister nog best wel fris, de zon was er ....... en daar kunnen we zo van genieten!
Met de Pasen voor de deur, zou het leuk zijn als het zonnetje er deze dagen bij kan zijn.
Maar ze hebben het alweer over natte sneeuw met Pasen.

.......ik heb weer zo'n zin in kleur om me heen, zowel binnen als buiten lekker alles
opvrolijken.
       Een kleurrijke dag voor jullie allemaal...... liefs Angelique

4 opmerkingen:

  1. ik sluit me gelijk bij je aan zon en kleur die moeten het gaan doen...weg met de sneeuw ( of ie nu nat is of niet ha ha)

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥ wat een prachtige foto lieverd, ik geniet ervan, de paars, de kleur van kracht.
    Laat die sneeuw maar weg blijven, kan geen vlok meer zien ahhaha.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto !!

    en jij ook een hele fijne dag ! "-)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je hele fijne paasdagen toe.
    Geniet lekker van deze vrije dagen en de gezelligheid met elkaar.
    Hier en daar een lekker bruin eitje is ook niet verkeerd, hihi.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen