donderdag 14 februari 2013

Brocante

Vandaag mijn nieuwe brocante spulletjes in de winkel gezet.
Ik had net een begin gemaakt met het veranderen van de winkel, om mijn nieuwe
brocante aanwinsten een plaatsje te geven, toen Ellen (Ellence Bears) gezellig aan kwam.
We hebben eerst lekker zitten bijkletsen, en de mini-loempia's die Ellen mee had genomen
heerlijk op zitten peuzelen.
Omdat de winkel een beetje op zijn kop stond en omdat we toch wel een poosje hadden
zitten kletsen, bood Ellen aan om mij mee te helpen om mijn nieuwe aanwinsten een
mooi plaatsje te geven.
We hebben toen onze mouwen opgestroopt...... en zijn samen aan de slag gegaan....
                  en zie hier het resultaat.
......een heerlijk hoekje met volop mooie brocante spullen.
                   De zachte kleur blauw van het wandrek, staat supermooi bij het
                                                            zachtgeel van de oude theekist.
                 .....hier weer.een ander hoekje, met een brocante sidetable, waarboven een
                                antieke spiegel hangt, die de sporen van haar leeftijd draagt.
   ..... en dan dit plaatje. Een brocante tafeltje met een brocante lepelrek en aardewerk
                cakevormen.   En........hoe vinden jullie het geworden? Wij zijn in ieder
                                                       geval  moe, maar voldaan.
      Fijne avond allemaal.
                  Lieve groetjes Angelique






7 opmerkingen:

  1. Moe valt wel mee, maar voldaan waren we zeker!!!
    En wat vloog de tijd!!!!!
    Ik heb er in elk geval van genoten en wat mooi hé , al die brocante spullekes.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gedaan meiden !
    de brocante side table een zelfde... zagen dochterlief en ikke een keer buiten staan bij onze plaatselijke kringloopwinkel. € 2.50 ja dat is niet moeilijk... inladen dus. Staat bij dochterlief in het benedenhuis in de hal. :-) wat een mazzel hey ? Jullie spullekes zien er super mooi uit !
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooh....Ellen, meen je dat voor € 2,50 bij de kringloop. Wat een bofbibsen zijn jullie, dat je dat zo tegen het lijf loopt.
      Hele fijne dag nog.
      Lieve groetjes van Angelique

      Verwijderen
  3. Dat ziet er goed uit. Ik kom snel eens shoppen bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik kom eens bij je neuzen....is niet zo heel ver hier vandaan...
    Vandaag je DMS flopke gekregen,moest zo lachen om wat je achter mijn plaatsnaam had geschreven ( de gekste.....)
    Morgen even een blogje plaatsen over wat je me allemaal gestuurd hebt, echt geweldig, leuk gedaan van A-Z
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Carin, ben blij dat je je flopke leuk vindt.
      Was mijn eerste DMS flopke, dus extra leuk en spannend.
      Hartelijke groeten van Angelique

      Verwijderen