zondag 24 februari 2013

laatste sneeuw?

Zal dit dan de laatste sneeuw zijn geweest, voor deze winter?
Daarom toch maar wat foto's gemaakt ......
...de snoepboom voor de vogeltjes....
 
       ....ons muzikale Bengeltje....      
                                          
                                                      .... en onze gevederde vriendjes.
                                        
                                               Groetjes en nog een hele fijne (witte) zondag.  :))

6 opmerkingen:

  1. ik hoop en duim dat dit de allerlaatste sneeuw was.....er staan sneeuwklokjes genoeg dus wit blijft het wel even haha.
    Wat een prachtig gevederd vriendje zeg wauw!
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto`s van de sneeuw, maar het mag van mij nu echt verdwijnen.
    Wat een prachtige vogel zeg, wat een mooie foto ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het mag van mij nu wel een keer over zijn ha ha...maar het blijft een mooi gezioht, prachtige foto's

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de sneeuw was welkom maar het is nu wel genoeg geweest:)
    Het levert inderdaad mooie plaatjes op.
    Wat een prachtige vogel heb je daar op de foto vastgelegd, wat is dat voor een vogel(ben niet zo´n vogel kenner)
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben de sneeuw helemaal beu> er is nu echt genoeg gevallen en ik ben toe aan een beetje (vel) zon. Maar gelukkig is daar dan wel leuke post. Dank je wel voor je leuke enveloppe. Groetjes Jolanda
    Kom ook eens kijken op mijn blog als je wilt www.jojo-creahaken.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's hoor , maar ik hoop toch echt op een Beetje zon volgende week !
    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen